Түркістан облысының мамандары оқушыға психологиялық көмек көрсету жұмысын назарға алған. Жуырда бұл тақырып арнайы министрлікте де көтерілген. Айта кетсек, білім беру ұйымдарында психологиялық қызметтерді дамыту перспективалары мәселелері бойынша кеңес Балалардың құқықтарын қорғау комитеті төрағасының, мамандардың, жетекші сарапшылардың, мектеп психологтары мен ғылыми қызметкерлердің қатысуымен өтті.
Білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу процесін жетілдіру, сондай-ақ балаларды буллингтен қорғау тетігін бекіту үшін орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызмет жұмысының қағидалары, баланы жәбірлеудің алдын алу қағидалары қабылданды, білім алушылар арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу жөніндегі бірыңғай бағдарлама әзірленді және енгізілді.
Сонымен қатар, нормативтік құқықтық актілерді өзектендіру және әдістемелік ұсынымдарды әзірлеу бойынша жүйелі жұмыс жүргізілуде. Жеті өңірде: Астана және Алматы қалалары, Қостанай, Ақтөбе, Павлодар, Қарағанды және Батыс Қазақстан облыстарында мектеп психологиялық қызметтерінің жұмысын үйлестіретін орталықтар құрылды.
«Психологиялық қызметтердің жұмысын жетілдіру мақсатында Министрлік Үлгілік біліктілік сипаттамаларына өзгерістер мен толықтырулар енгізу бойынша тиісті нормаларды қабылдады, яғни қазір психолог уақытының көп бөлігі баламен жеке жұмыс істеуге бағыттауы тиіс. Педагог-психологтардың біліктілігін арттыру курстары әзірленіп, өткізілуде. Психологтардың мәртебесін арттыру үшін алдағы уақытта олардың аттестаттаудан өтуін және психологиялық қызмет жұмысын цифрландыруды реттеуді бастаймыз», — деді Балалардың құқықтарын қорғау комитетінің бас сарапшысы Жібек Нұржан.
Әңгімеге жетекші сарапшылар мен мектеп психологтары қатысты. Жоғары санатты педагог-психолог Татьяна Любчанскаяның айтуынша, қазір әлеуметтік-психологиялық-педагогикалық қызметтердің мамандары барлық балалар үшін кедергісіз, бейімделгіш дамушы тұлғаға бағытталған ортаны қамтамасыз етуі керек.
«Әрқайсымыз, ересектер өзіміз үшін ең бастысы келесіні түсінуіміз керек: өркениетті қоғамда бөтен балалар болмайды. Балалардың уақыт өткізуіне және балалардың қарым-қатынас ортасына бақылауды жүзеге асыруға бағытталған жан-жақты шаралар қабылдау қажет. Қиындыққа тап болған балаларға мұқият болуды, барынша сенімді қарым-қатынасты қамтамасыз ету керек», — деп атап өтті психолог.
Педагог-зерттеуші Ирина Терентьева өз кезегінде мектептерге психологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін параллельдер бойынша тақырыптық фокус-топтар өткізуді ұсынды, онда оқушылар мектептегі қауіпсіздік бойынша жасы кіші балаларға сұрақтарын қойып, кеңістікті визуалды түрде безендіруді жүзеге асырады.
Бүгінде Министрлік Балаларды зорлық-зомбылықтан, суицидтің алдын алудан қорғау және олардың құқықтары мен әл-ауқатын қамтамасыз етудің 2023-2025 жылдарға арналған кешенді жоспарын әзірлеп кету қажет.