Отырар ауданы, П.Айтменов атындағы негізгі орта мектебінде көркем еңбек пәнінің мұғалімі Арапбаева Бибізаттың жетекшілігімен үйірме оқушылары гипс материалынан мүсін жасау өнерін игеруде.
Үйірме сабағы барысында оқушыларға мүсін өнері туралы түсінік бере отырып, практика жүзінде түрлі жануарлардың мүсіндерін жасап, дайындалған қалыптарға гипстен жасалған қоспа құйылып, кептіріледі. Дайын болған бұйымның сырты тегістеліп, талғамға қарай акварельмен боялады.
Оқушылардың үйірме сабағында жасаған бұйымдары мен шығармашылығын насихаттау, бос уақытын тиімді ұйымдастыру және шығармашылық ой-өрісін дамыту мақсатындағы бұл үйірменің балаларға үйретері көп-ақ.
Мүсін өнердің көне түрі болып саналады.. Археология осы күнге дейін адам қоныстанған жерлерден сазды мүсіндерді табуда, тас, сүйектер, ағаш. Әлемнің түкпір-түкпірінде шынымен үлкен пропорциялардың көптеген пұттары сақталған.. Өнердің пайда болуы адамдардың құдайларға деген құрметтерін білдіргісі келді, жақындардың жадын сақтау. Ежелгі адамдардың кейбір мүсіндері әлі де жоғары мәдени құндылыққа ие.Мүсін барлық жерде кездеседі. Мемориалдық композициялар, ұлы тұлғаларға арналған ескерткіштер мен бақ қайраткерлері көшелерді безендіреді, қалалық алаңдар мен саябақтар. Ата-бабалардың мүсіндік портреттері көптеген отбасыларда сақталған. Тапсырыс бойынша фотосуреттен мүсін жасау тапсырыс берушінің бет ерекшеліктерін және кей мінездемелік ерекшеліктерін дәл жеткізуге мүмкіндік береді. IN-ART шеберлері өнімді жасау кезінде тапсырыс берушінің барлық тілектерін ескереді (материал, стиль, өлшемдер, мерзімдері мен құны).
Кескіннің негізгі субъектісі — адам және оны қоршаған нақты әлем.. Адам фигурасының сыртқы көрінісі ішкі әлем мен мінезді білдіреді. Кескіннің пішіні кез келген болуы мүмкін: бас, бюст, мүсін, мүсіндік топ. Жануарлардың мүсіндері анималистік жанрға жатады.
Мүсінді кеңістікте еркін орналастыруға болады (дөңгелек) немесе ұшақта бейнеленген (көмек). Мүсінге тартатын нәрсе — оның сезімділігі мен тактилігі. Көркем шығармаларды қабылдау кезінде әр адам бейсаналық түрде бейнені қолымен түртуге ұмтылады, оның көлемін және үш өлшемділігін сезіну.